Οι μαθητές της Γ’ τάξης πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ρωμαϊκό Ωδείο και στο Κάστρο της Πάτρας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά ιστορικά μνημεία της πόλης μας, να μάθουν πληροφορίες για την ιστορία τους και να κατανοήσουν τη σημασία τους για τον πολιτισμό και την τοπική μας κληρονομιά.
Οι μαθητές του τμήματος Γ1 ανέλαβαν να ξεναγήσουν τους μαθητές του Γ2 στο Ρωμαϊκό Ωδείο. Με μεγάλη προθυμία παρουσίασαν στοιχεία για την ιστορία του μνημείου, τη χρήση του κατά τη ρωμαϊκή εποχή και τη σημασία του σήμερα ως χώρου πολιτιστικών εκδηλώσεων. Από την άλλη πλευρά, οι μαθητές του Γ2 έγιναν ξεναγοί για τους συμμαθητές τους του Γ1 στο Κάστρο της Πάτρας, παρουσιάζοντας πληροφορίες για την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τον ρόλο που είχε το κάστρο στο πέρασμα των χρόνων.
Η δράση αυτή έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να συνεργαστούν, να αναπτύξουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους και να μάθουν με βιωματικό και δημιουργικό τρόπο. Επιπλέον, οι μαθητές δημιούργησαν μια ηχογραφημένη παρουσίαση για το Ρωμαϊκό Ωδείο, στην οποία περιέγραψαν σημαντικές πληροφορίες για το μνημείο. Στη συνέχεια μετέτρεψαν την παρουσίαση σε QR code και το τοποθέτησαν σε ειδικό σημείο στον χώρο, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν εύκολα να το σκανάρουν με το κινητό τους, να ακούν την παρουσίαση και να ενημερώνονται για την ιστορία του Ωδείου.





