Μαθήματα Αγάπης και Προσφοράς από την Δ’ Τάξη!

Την Τρίτη 12 Μαΐου 2026, οι μαθητές της Τετάρτης (Δ΄) τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή και συγκινητική επίσκεψη στο «Φωτεινό Αστέρι». Πρόκειται για μια Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, η οποία στέκεται σταθερά δίπλα σε άπορες οικογένειες με παιδιά έως 18 ετών.
Τα παιδιά μας έγιναν αγγελιοφόροι ελπίδας, προσφέροντας ρούχα που δεν χρειάζονταν πια, ενισχύοντας έτσι τις ανάγκες του οργανισμού. Η δράση τους όμως δεν σταμάτησε εκεί. Φόρεσαν τις ποδιές τους και, μαζί με τις πολύτιμες εθελόντριες της δομής, μαγείρεψαν με αγάπη ζεστό φαγητό. Τα γεύματα αυτά διανεμήθηκαν άμεσα σε συμπολίτες μας που αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες διαβίωσης.
Μέσα από αυτή την εμπειρία, οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με τις αξίες του εθελοντισμού, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς. Διαπίστωσαν στην πράξη πως, όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να φέρουμε το χαμόγελο και το «φως» στις ζωές των συνανθρώπων μας. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για αυτή την υπέροχη πρωτοβουλία!