Την Τετάρτη 12 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ Τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια συναρπαστική μονοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή, συνδυάζοντας την ιστορία της μεταλλευτικής δραστηριότητας με την επαφή με τη φύση.
Πρώτος σταθμός της επίσκεψής μας ήταν το Vagonetto, το Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας. Εκεί, τα παιδιά είχαν τη μοναδική ευκαιρία να «ταξιδέψουν» στα έγκατα της γης, κατεβαίνοντας σε μια πραγματική στοά εξόρυξης. Μέσα από μια βιωματική περιήγηση, οι μαθητές γνώρισαν από κοντά τις δύσκολες συνθήκες εργασίας των μεταλλωρύχων και έμαθαν τα πάντα για τη διαδικασία εξόρυξης του βοξίτη, ανακαλύπτοντας τον βιομηχανικό πλούτο της περιοχής.
Η ημέρα συνεχίστηκε με μια επίσκεψη στο Πάρκο Αναψυχής στην Παύλιανη. Μέσα σε ένα καταπράσινο περιβάλλον, οι μαθητές περιηγήθηκαν στα μονοπάτια του δάσους, εξερεύνησαν τις ευρηματικές κατασκευές του πάρκου και απόλαυσαν τη δροσιά και τη γαλήνη της φύσης.
Ήταν μια ημέρα γεμάτη νέες γνώσεις, παιχνίδι και όμορφες στιγμές, που θα μείνουν σε όλους αξέχαστες!







