Στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές της Β΄ τάξης, την Πέμπτη 7 Μαΐου, οργάνωσαν ένα βιωματικό υγιεινό πρωινό, το οποίο απόλαυσαν μέσα στην τάξη.
Στόχος της δράσης ήταν τα παιδιά να μάθουν να επιλέγουν τροφές και από τις πέντε ομάδες τροφίμων, ώστε να έχουν καλύτερη υγεία, ενέργεια και δύναμη. Μέσα από τη συμμετοχή τους, κατανόησαν τη σημασία της σωστής διατροφής και της αξίας ενός υγιεινού πρωινού για την καθημερινότητά τους.











