Με πνεύμα προσφοράς και κοινωνικής ευαισθησίας, οι μαθητές της Α’ και Γ’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν την Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου μια ιδιαίτερη επίσκεψη στη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων «Αγία Σκέπη», στο πλαίσιο των δράσεων για τον Ενεργό Πολίτη και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Οι μικροί μας μαθητές έγιναν μια μεγάλη αγκαλιά για τους παππούδες και τις γιαγιάδες της μονάδας, αποδεικνύοντας ότι η αγάπη και ο σεβασμός δεν γνωρίζουν ηλικία. Η επίσκεψη ήταν γεμάτη συγκίνηση, χαμόγελα και χριστουγεννιάτικη μαγεία.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψη τα παιδιά τραγούδησαν παραδοσιακά κάλαντα και χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ενώ απήγγειλαν ποιήματα που προετοίμασαν με πολλή αγάπη.
Οι μαθητές πρόσφεραν χριστουγεννιάτικες κάρτες που έφτιαξαν οι ίδιοι στην τάξη, μεταφέροντας τις δικές τους ευχές για υγεία και ευτυχία.
Η δράση αυτή ενίσχυσε την ενσυναίσθηση των παιδιών και έφερε χαρά και χαμόγελα στους ηλικιωμένους, ειδικά τις μέρες αυτές.